شركت در انتخابات وظيفه عموم ملت عزيز ايران است
تاريخ : 22 / 3 / 1392برچسب:ارتش,آل هاشم,هوایی, | 20:2 | نویسنده : بسیجیان ارتش

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران  طي سخناني بعد از ظهر روز چهارشنبه در جمع فرماندهان، كاركنان و دانشجويان دانشگاه علوم و فنون هوايي شهيد ستاري با بيان اين نكته كه انتخابات در نظام اسلامي تشريفاتي نيست بلكه تاثير گذار و پايه نظام اسلامي است گفت:در دوران حساس كنوني و در مقابل هجمه وسيع دشمنان انقلاب اسلامي شركت در انتخابات وظيفه عموم ملت عزيز ايران است.

وي افزود:مردم بايد با تحقيق و بررسي لازم فرد اصلح را از بين كانديداهاي رياست جمهوري انتخاب نمايند.

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم در توصيف كانديداي اصلح گفت فرد اصلح كسي است كه مطيع ولايت باشد، در مقابل دشمنان اسلام وكشور كفر ستيز بوده و بتواند از حقوق بين المللي و شهروندي مردم دفاع كند.

وي ادامه داد:  فرد اصلح كسي است كه شور و اميد را در دلهاي مردم زنده كند و بتواند با ارائه برنامه ها و طرحهاي اقتصادي ، اجتماعي، سياسي و فرهنگي حركت رو به رشد ملت ايران را فزوني بخشد.

نماينده ولي فقيه در ارتش در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان كرد: تمامي نامزدها بايد تابع و مطيع قانون بوده و نتيجه انتخابات را قانوني دانسته و از قانون تبعيت نمايند.

حجت السلام و المسلمين آل هاشم  با بيان اينكه دشمنان اسلام و كشور از حضور گسترده مردم در انتخابات هراس دارند گفت: راي هر ايراني مهر تأييدي بر حقانيت جمهوري اسلامي ايران بوده و وظيفه شرعي و قانوني هر ايراني شركت در انتخابات مي باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا